1. Toiminnallisen harjoittelun perusteet 2. Liikearviointi 3. Liikkuvuus Fyysinen harjoittelu Jalkapallo Jääkiekko Jääkiekkomaalivahdit Keskivartalon tukiharjoitteita Koripallo Lentopallo Salibandy

Vipunosto maaten käsipainoilla
Fyysinen harjoittelu

voima rinta helppo lihaskuntoharjoittelu

Rinta:

Makaa kapealla tasapenkillä, jotta olkapääsi pääsevät liikkumaan hyvin. Pidä käsipainot käsissäsi käsivarret suorina ja kyynärpäät pienessä koukussa, jotta nivel ei rasittuisi liikaa:
- laske käsipainoja alaspäin kunnes kyynärpääsi ovat olkapääsi tasalla. Hengitä samalla sisään
- punnerra käsipainot takaisin ylös hengittäen samalla ulos
- tee lyhyt staattinen jännitys liikkeen lopussa, jotta rasittaisit enemmän ison rintalihaksen yläosaa

Tätä liikettä ei ikinä tulisi tehdä isolla vastuksella. Liike eristää isoa rintalihasta hyvin ja on erinomainen liike liikkuvuuden lisäämiseksi.



<< Alataljasoutu - Vipunosto maaten käsipainoilla vinopenkillä >>


REKISTERÖIDY JA KATSO LISÄÄ >>